
شرکت اتوماسیون صنعت آذر آبادگان با تیمی مجرب، فعالیت خود را در سال 1234 در دانشگاه تبریز با آزمایشگاه تخصصی خود جهت تولید ابزار مناسب با نیاز صنایع آغاز کرده است. فرمولاسیون های متعدد بدست آمده در این شرکت بر خلاف محصولات مشابه خارجی سازگاری بالایی با صنایع ایرانی دارد.
برخی از زمینه های فعالیت اتوماسیون صنعت آذر آبادگان:
طراحی و اجرای سیستم های اتوماسیون صنعت آذر آبادگانی
مشاوره، خرید و فروش ماشین آلات صنعتی
طراحی و ساخت تابلوهای قدرت و کنترل
راهاندازی خطوط تولید و ماشین آلات صنعتی

آدرس دفتر
تبریز، دانشگاه تبریز، مرکز رشد و فناوری
با ما تماس بگیرید
09144171305
سوالات متداول
شرایط و ضوابط
ورود کاربران به وبسایت اتوماسیون هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری اتوماسیون و سایر خدمات ارائه شده توسط اتوماسیون به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات اتوماسیون است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین شرکت اتوماسیون صنعت آذر آبادگان از سوی کاربر است.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای اتوماسیون منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر میباشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای اتوماسیون در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق میکنید که استفاده مستمرتان از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
ساعات کاری شرکت اتوماسیون صنعت آذر آبادگان شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 18:00 و پنج شنبهها از ساعت 08:00 الی 14:00 میباشد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت اتوماسیون به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. اتوماسیون همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید.
مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند. همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه تکمیل اطلاعات حقوقی و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.